loading...

دانلود تحقیق و پاورپوینت و مقاله

دیجیتال مارکتر | غلام سئو
بازدید : 99
پنجشنبه 20 مرداد 1401 زمان : 10:09

كامپيوتر ـ كاربرد Virtual Network Computing 12 (دانلود رایگان)

كامپيوتر-ـ-كاربرد-virtual-network-computing-12-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 11 صفحه

قسمتی از متن word (..DOC) :


2
VNC‏ (Virtual Network Computing )
‏کاربرد VNC‏ –‏ Client.Server‏
‏به عنوان يک سيستم راه دور بين سرور و client‏ بکار مي رود که مي توانيد سرور را بروي Unix‏ ، Linux‏ ، Windows‏ يا هر سطح ديگر اجرا کنيد . تقاضاي client ‏ با برنامه و وجود کاربران log on‏ در طرف سرور به آن دسترسي مي يابد .
‏بزرگترين استفاده vnc‏ براي دسترسي به سيستم Linux/Windows‏ از راه دور ، از اتصال از طريق home‏ است . vnc‏ بواسطه پروتکل بين client‏ و سرور که تا حد زيادي فشرده و بهينه سازي شده است نسبت به متدهاي ديگر دسترسي از راه دور ، بهتر عمل مي کند و نسبت به بقيه سر يعتر است .
Tight vnc‏ پهناي باند بهينه تري براي اتصالها بر قرار مي کند و مکانماي جاري و امنيت SSH‏ را در بر دارد و سيستم عامل Unix‏ و Linux‏ و Windows‏ و نسخه هاي جاوا را حمايت مي کند .
Tridia‏ به عنوان يک vnc‏ توسعه يافته براي Unix‏ و Linux ‏ و Windows‏ تائيد شده و يک نسخه گسترده با يک نصب ساده و امنيت بيشتري دارد .
Vnc‏ اصلي ر ا مي توانيد از www.uk.research.att.com/vnc/‏ نصب کنيد و يک راهنما براي استفاده از vnc‏ ، www.uk.research .att.com/vnc/dosc.html‏
‏ است .
‏کنترل از راه دور ( Remote Control )‏
‏کساني که مرتباً در بيشتر از يک کامپيوتر کار مي کنند اين روال را مي دانند : بعد از وصل شدن ، شما بايد پنجره ها را باز کنيد ، اسناد را دوباره لود کنيد و صفحات وب فديميتان را پيدا کنيد . desktop‏ هاي جديد ساختارهاي مديريت بخش را دارند ، بنابراين برنامه ها بر desktop‏ هاي مرتبط در نهايت در مکان در لسيت دوباره نمايش داده مي شوند . که به هر حال با برنامه هاي “ non-desktop “‏ مانند netscape‏ ممکن نيست . اين get even worse‏ زماني که دو کامپيوتر نسبت داده شده سيستم عاملهاي مختلفي را در حال اجرا دارند . يک تنظيم درست شبکه مي تواند به شما اطمينان دهد که به linux home directory
2
‏ از windows‏ دسترسي داريد ، اما تمام برنامه هاي نرمال از دست خواهند رفت .
‏يک راه حل خوب
Vnc‏ مشکل را با گرفتن desktop‏ کامل از يک کامپيوتر و دوباره تشکيل دادن آن در يک پنجره بر کامپيوتر دوم ، حل ميکند . در اينجا ، ما نصب vnc server ‏ را تحت linux‏ بهتر از نصب يک vnc client‏ تحت linux‏ و windows‏ توصيف مي کنيم .
SERVER
Vncserver localhost :1
‏يک vnc server‏ تحت linux ‏ در حقيقت ي کdouble server‏ است . از لحاظ ديگر مي توانيد يک xserver‏ در نظر گرفته شود که مي توانيد به آن از طريق localhost :1‏ بعد از start up‏ دسترسي داشته باشيد . بهرحال اين کاري انجام نمي دهد ، مانند سروري که بدون يک خروجي کار مي کند . براي آنکه desktop‏ ي که بروي xserver‏ جديدي اجرا مي گردد ببينيد ، شما بايد يک vnc client‏ ، (vncviewer)‏ را راه اندازي کنيد . vnc client‏ سپس نقش vnc server‏ را بازي مي کند و محتويات desktop‏ را به عنوان اطلاعات تصوير انتقال مي دهد .
‏براي تنظيم و راه اندازي vnc server‏ ، شما هم متن هاي اصلي vnc‏ يا يک بسته rpm‏ قبل از کامپايل که vnc server‏ ناميده مي شود ، نياز دارد . براي مورد دوم نصب ساده است :
rpm –Uvh rpm –server …… rpm
‏تعدادي از ارسالها بسته هاي vnc ‏ ، vnc server‏ هنوز تامين مي کنند و در اين حالت نصب آنها ساده است .
Server Start
‏گام بعدي start‏ سرور است اگر مي خواهيد ابتدا تنظيمات vnc server‏ را تست کنيد ، به سادگي تقاضاي نمايش اطلاعات vnc server script‏ مي کنيد ‏–‏ که بعد سرور واقعي ، xvnc‏ را راه مي اندازد به پارامترهاي استاندارد در خروجي توجه کنيد . عدد نمايشگر در اينجا به نمايش در مي آيد

دانلود فایل
كامپيوتر ـ فرمت فايلهاي گرافيكي ـ 14 (دانلود رایگان)
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی